2 Kasım 2009 Pazartesi

Wanna be your super hero



Son dönemde blogtan uzaklaştığımın farkındayım. Ama bunun suçlusu ben değilim. Aslında kimse değil.
Bunun temel suçlusu Entourage dizisi.
Abimin tavsiyesine kulak asmayıp izlememiştim. Ancka daha sonra Tempo dergisinde gördükten sonra şöyle bir çırpıda okuyuverdim yazıyı.
Daha sonra da hemen korsan Ramazan'dan dvd lerini istedim. Kendisi de beklentilerin ötesinde bir hızla hazır etti dvd'leri.
Ama aralarında alt yazı sıkıntısı yaşatanlar da yok değildi. Bu sayede alt yazılar konusunda ayrı bir öğrenim yaşadım o ayrı bir konu.
5 sezonu bir çırpıda bitiriverdim. 6. sezonun piyasaya düşer düşmez bir haline büyük bir heyecanla kavuştum. Scarlett Johansson gelse, "Bülent, senle evleneceğim" dese bu kadar heyecanlanmazdım.
1 sezonu da büyük bir heyecanla izledim. Şimdi 7. sezonu büyük bir heyecanla bekliyorum.
Anladığınız kadarıyla bu diziye bayağı bir sarmış durumdayım. O sebepten dolayı da blogu boşladım. Onun yerine twitter'a bol bol post girdim. Hatta bütün bir geceyi cep telefonumdan girip anlattım.
Gören de beni Ahmet Hakan zannedicek. Toplasan 3-5 tane follower var.
Neyimeyse artık bilmiyorum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder