22 Kasım 2009 Pazar

Değişen bir nesil



Sabah Bakırköy'de Alibeyköy'e gitmek için arabanın gelmesini bekliyordum. Klasik bir Cemy, klasiği daha gerçekleşiyordu, her zamanki gibi gecikmişti.
Beklerken önümden bir çift türbanlı kız geçti..
Profillerini şöyle tarif edeyim.
Bir tanesi beyaz Adidas eşofmanlı, altında Tiger ayakkabıları, üstünde bu renklere uygun eşarp ve mont..
Bir diğeri ise pastel renkler tercih etmiş. Kızların son dönemdeki en büyük giyim tutkusu olan ugg'lar vazgeçilmez. Kahverengi tonlarındaki kızımızın çantasının yanı sıra eşarpları da Louis Vuitton.
Monogram ve denim desenli çantalar ise kollaran düşmüyor.
Kızların resmini çekmeyi aslında çok isterdim ama sapık damgası yiyip, sabah sabah koşmaktan üşendim.
Bu neslin seneler geçtikçe çoğalacağını düşünüyorum. AKP iktidarda kalmaya devam ettikçe o görüşe hakim olan kişilerin git gide zenginleşeceğinin kanısındayım...
Gündelik hayatımızın her yerinde gördüğümüz bu moderinize olmuş türbanlı gençliğin zorlukla bu hale getirildiğini düşünüyorum. Çünkü içlerinde olan bu marka düşkünlüğü, şık olma, sosyal hayatta kendisine bir yer edinme çabasına sahip insanların daha özgür bir hayata sahip olacağını düşünüyorum.
Bilmem belki ben yanlışımdır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder