25 Kasım 2009 Çarşamba

Değişim.............

Bundan sonra artık daha başka bir ben olma çabasındayım.. Bilmiyorum ne kadar sürücek. Şu halimle daha mutsuz olamayacağıma göre kesin bir dönüş yapıyorum. Egolarımın kurbanı olmayacağım bundan sonra. Daha sağduyulu, kaşrı tarafa daha çok önem veren bi insan olma kararını aldım.
Karşımdaki insanları mutsuz etmenin artık bana zevk vermediği bi döneme giriş yaptığımı anladım.
Karşımdakini mutsuz etmenin bile beni mutlu etmediği bir zamandaysam mutlaka birşeylerin değişmesi gerekmekte...
Değişimi de bugece başlattım artık.. Bu saatten sonra nasıl bir insan olacağım konusunda kesin birşey söleyemeyeceğim. Ancak daha anlayışlı, kendine olan ilgisini diğer insanlara da vereceğim. Karşı tarafa duyduğum saygıyı arttıracağım.
Belki de bu sayede daha düzgün bir hayat çizgim olur???
Gecenin sonunda da...
Kanye West, GLC, Consenquence'den Spacesip şarkısını dinliyorum.
Değişimimde etkisi de yok değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder