18 Kasım 2009 Çarşamba

H1N1



Yok laboratuarda üretilmiş, yok domuz yemeyene bulaşmazmış gibi hurafelerden sıkıldım. Domuz gribi öyle ya da böyle kış aylarını burnumuzdan getirmek için tam gaz çalışıyor. Çevremde kimse olmadığı için pek ilgilenmiyordum. Gerçekleşen ölümleri de pek iplemiyordum kaba tabirle. Ama 4,5 yaşındaki yeğenimin domuz gribi teşhisi ile evde karantina altına alınmasından sonra artık bu konu ile ilgili en ufak gelişmeyi bile okuyorum.
Başbakan RTE'nin domuz gribi aşısı yaptırmayacağını söylemesinden sonra, ben de "Bu işin altında bir bit yeniği var. O yaptırmazsa ben de yaptırmam" diyerek kendimi soğuttum kendimi tedavi yöntemlerinden. Yeğenimin de aşı olmasına karşıyım. Çünkü bu hastalığın iyi bir şekilde tedavi görmesinden sonra iyileşebileceğini düşünüyorum. Doktorluk taslamak gibi düşüncem yok elbette ama insanların daha dikkatli olması konusunda sorun yaşamayacaklarının düşüncesindeyim.
Bu arada G.Saraylı futbolcu Arda da domuz gribi olmuş. Ona da geçmiş olsun diyoruz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder