22 Kasım 2009 Pazar

Ataryemez'lik yapayım biraz da




Son dönemde gazetede yapılan her hatayı sayfalarına taşıyan Ataryemez'i spor servislerinde çalışanlar biliyordur.. Tanıtımını yapmaya gerek duymuyorum.
Ben inanıyorum ki son 1 aydır, Hürriyet'in spor sayfalarını didik didik okuyorlardır. Acaba bi yerde hata yaptılar mı, yanlış bir şey yazdılar mı diye..
Helal olsun ama ciddi anlamda tebrik ediyorum. Hiç bir şey yapmadan sadece hata kovalayarak, millete geçirerek iş yapıp, site kurup, üstüne bir de para kazanıyorlar. Spor medyasının Perez Hilton'luğuna soyundular.
Ama kendilerine şimdi soruyorum...
Beşiktaş-Fenerbahçe derbisi öncesi Akşam gazetesinin 1. sayfasına baktılar mı? Orada bu dev maç Fenerbahçe-Beşiktaş olarak yazıldı. Acaba Ataryemez ekibi sadece spor sayfalarını mı okuyor? Hiç 1. sayfalara göz atmıyor mu???


Bugünkü Habetürk gazetesinde "konuk yazar" olarak gösterilen Oğuz Çetin ve Metin Tekin ikilisinin neden Sabah gazetesinde de "konuk yazar" olarak gösterilmesine neden birşey demiyorlar??
Acaba herhangi bir korku mu var?? Çekiniyorlar mı??
Yoksa sadece Hürriyet'e saldırarak prim yapmaya mı çalışıyorlar??

1 yorum:

  1. Çok yerinde bir tesbit. Zaten birbirimizin hatalarını kolladığımız için hala bir yere varamıyoruz millet olarak. Ve malesef bu rant halina gelmiş durumda. İsim vermek istemiyorum ama bu siteden özellikle reklamını yaptıranlar bile var.

    YanıtlaSil