15 Kasım 2009 Pazar

Helin Kütahyalı



Ne işe yaradığını ezelden beri anlamadığım Helin Avşar'ın Habertürk gazetesinde röportörcülük oynamasını okuyorum ara sıra. Yaptığı işleri kimi zaman seviyorum, kimi zaman da "Acaba üretiminde mi bi hata var" diyip topu yukarılara atıyordum...
Ama son yaptığı ile bu soruyu sormama gerek kalmadı.
Taraf'ta hiç okumadığım bir yazar ile röportaj yapmışlar. Ozan Kütahyalı ismini de ilk kez duyuyordum. (Ama bundan sonra sırf meraktan okuyacağım)
Çekilen fotoğraflara bakmıştım da birşeye benzetme içinde oldukları kesin. Bence o fotoğraflarda Helin Avşar, tuvalette seviştiği iddialarına adeta yanıt veriyordu; evet diye.
Röportajı okurken Kütahyalı'nın da hafif yolu abazan olduğunu gördüm. Helin Avşar'ı da vukuatlarından biliyoruz.
Ama o çekilen fotoğraflar neydi öyle Allahsen!
Bence Kütahyalı'nın bundan sonra yazar klişesi olarak kullanmasını istiyorum, üstteki resmi.
Hala okumadıysanız linkini buyrun.
http://www.haberturk.com/haber.asp?id=186487&cat=140&dt=2009/11/15

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder