11 Kasım 2009 Çarşamba

Noella




Geçenlerde yine Kelebek'in "nerede görüldüler" başlıklı mini haberlerinin olduğu yere gözüm takıldı. Çeşitli ünlülerin olduğu yerde Noella'yı gördüm. Ne yaptığını bilmiyorum bu Noella'nın.
Bir dönem yaşadığı aşklarla magazin gündemindeydi. Daha sonra Beşiktaş'a transfer olan Carew'in hoşgeldin partisinde yer almıştı.
Gel zaman git zaman popüleritesi bitti. Kimse tarafından umursanmaz, dergi kapaklarına konu olmaz oldu. Bi dönem Amerika'ya geri döndü dediler.
Ama geçen gün gördüğüm haberde Bebek'te küçük köpeklerini gezdirdiği söylenmişti.
Şimdi şöyle bir düşünüyorum da bu kadının başka bir yerde oturup Bebek'e köpeklerini gezdirmeye gelmesi saçma geliyor.
O zaman bu Amerikalı model kızımızın Bebek civarında oturması için bi yerlerden sağlam parasının olması lazım. Çünkü Bebek'te ev satın almak veya kiralamak kolay bir iş değil. Ama kendisinin bu civarlarda yaşadığını biliyoruz.
E bi yerde iş yaptığını görmediğimiz Noella'nın bu standarta nasıl sahip olduğunu ben şahsen çok merak ediyorum!
Bi magazinci de şunun üstüne gitse de kaliteli bişiler çıkartsalar. Sarhoş ünlüleri kovalayacaklarına...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder