8 Kasım 2009 Pazar

Bu Obama'nın işi gücü yok mu




Seçilirken büyük bir gazla geldi. Türkiye'ye gelirken de aynı şekilde... "Yapacaklarımı sıralarsam kimsenin ömrü yetmez" havasındaydı.
Herkesin onun yapacaklarından büyük ümidi vardı ama kendisinden bir türlü büyük bir şey göremedik.
Kalktık bir de kendisinin Facebook'ta fanı olduk. Olmaz olaydım diyorum ama olan olmuş. Geçen gün gazeteyi okuyordum ki Cadılar Bayramı için ilginç bir kıyafette kapıya gelen çocuklara şeker verdiklerini okudum.
Tamam ben bile Haloween işine girip kutlamalarda elimi kesecek kadar eğlencenin dozunu kaçırdıysam, ABD Başkanı da olsa onun da kutlamaya hakkı vardır diye düşünüyorum.
Ama bu adamı abuk subuk yerlerde görmeden duramıyorum. Şikago'ya olimpiyatların alınması için gidip kulis yapıyor.
Millete gidip barbekü partileri veriyor.
Nobel ödüllerinde boy gösteriyor. Ama hala sözünü verdiği Kyoto sözleşmesine imza atmıyorlar. Hala ekonomik problemi çözemedi.
Mesih havasında gelen Obama'nın havasının tısss diye söndüğünü görüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder