21 Kasım 2009 Cumartesi

LED ekranlı dövmeler




İnternette gezinirken yine bizibozmaz.com'a bakmadan gitmek olmazdı. Zaten günde düzenli olarak ziyaret ettiğim ender sitelerden birisi. İnternet sekmelerim yoksa gelişi güzel açılmış olur olmadık akla hayale gelmez sitelerden oluşuyor. O anda google'dan bakıp kaptırıp gidiyorum kendimi..
Neyse konunun özüne dönersek, http://www.bizibozmaz.com/2009/11/21/led-dovmeye-ne-dersiniz/ linkinde çok ilginç bir şey okudum. Videoyu da izledim. Aslında bi kaç bin TL'm olsa hemen anında, ameliyat masasına yatarım. Bundan birkaç yıl sonrasının modası gibi duran birşeyi hemen derimin altına yaptırmak bana çok ilgi çekici ve trend belirleyici geldi.
Belki de içimde ikoncanlık yatıyordur bilmiyorum ama bu dövme işi aklıma yatmadı değil..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder