26 Nisan 2009 Pazar

yeni bir yıldız Asher Roth




Bay J'nin power FM'deki şovunda dinledim kendisini ilk. "I love college" isimli şarkısını dinlediğim ilk andan beri sempati duyuyordum Asher Roth'a.
Sesinden Avrupalı olduğu hissiyatına kapıldım ancak internetten araştırınca Pensilvanyalı genç bir delikanlı olduğunu gördüm.
1985 doğumlu Asher Roth. İlk albümü Asleep in the Bread Aisle. Şimdiden Eminem ile kıyaslanmaya başlandı. Hatta kendisi için Eminem, "dope/afyon" diyerek ne kadar etkili olacağını belirtiyor.
Don Common'un da desteğini alarak ilginç bir tarz oluşturan, lise muhabbetleri çeviren, ota düşkünlüğünü anlatan sözleri mevcut Asher'in. İlk albümü olmasına rağmen Keri Hilson, Busta Rhymes, Cee-Lo gibi ünlü isimlerin desteğini arkasına almayı başarmış.
Belki Eminem'e olan sempatisi sayesinde Dr. Dre'nin sahibi olduğu Aftermath Records isimli plak şirketine geçebilir.
Elini attığı her şeyi altına çeviren, para yumurtlayan tavuk olan Dr. Dre bence böylesine yetenekli bir genci kaçıracağını sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder