26 Nisan 2009 Pazar

big king



Taksim'de meşhur her İstanbullu'nun önünde buluşmak üzere sözleştiği yer Taksim Burger King. İçinde herkesin gidip fütursuzca işediği, yemek yediği, insanları beklediği bir yer.
Geçen gün arkadaşımı beklerken orada atıştırayım dedim. Demez olaydım. Her zaman Burger King'te severek, bayılarak yediğim big king'in siparişini verdim.
Sırada bekleyen 4-5 tane big king kutusu görmüştüm. Hazırlardan birisini verdiler. Alırken sıcak olup olmadığını sordum. Sıcak olduğunu söylediler. Bende onlara kandım, yerime geçtim.
Kutuyu açtıktan sonra burgeri elime aldım. Ve o an itibariyle kendimi kandırılmış gibi hissettim. Burgerin altındaki ekmek buz gibiydi. Üstündeki de onun yolunda ilerliyordu. El mahkum yedim. İçindeki köfte henüz sıcaklığını koruyordu ama patatesler için aynısını söyleyemeyeceğim.
Bu olayın bir benzeri daha önce de başıma gelmişti. Yeni bir burger istedim ancak onlar bana aynı burgerin ısıtılmış halini verdiler. Yani bir nevi biz akıllı, sen aptal demeye getirdiler. Kendilerini alternatifsiz hissetmesinler! 200 metre aşağıda bir tane daha Burger King var hatırlatırım!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder