28 Nisan 2009 Salı

büyük profesyonellik

Seda Sayan malumunuz, uzun senelerdir Kanal D'de program yapıyordu. Dün ancak kendisi yapım şirketi Sinevizyon ile anlaşamayarak yayına çıkmadı.
Öğrendiğim kadarıyla 10.30'a kadar bütün seyirciler stüdyoya alındı ve hazır bir şekilde bekletildi. Beyaz ayarları yapıldı. 3, 2, 1 diye geri sayıldı ve ekranlara Aşk-ı Memnu dizisinin son bölümü izlendi.
O gün, kapıdaki güvenlikçi bile tahmin edebilirdi Seda Sayan'ın gelmeyeceğini. Çünkü ne kuaförü, ne orkestrası.. Seda Sayan'ın ekibinden hiç kimse Bağcılar'daki Kanal D binasına gitmedi.

Nedeni ise yapım şirketi ile anlaşamama. Onun için de yayına çıkmadı Seda Sayan.
Son zamanlarda Aysun Kayacı'ya çamur atan, "Akşam program yapıyorsun diye havaya mı girdin" diyerek ders veren, pek çok sosyal projeye imza atan, sabahları kadınların en büyük eğlencesi olan bir programı sunuyorsanız, Kanal D ile birlikte çalışıyorsanız böyle bir şey yapmak herşeyden önce ayıptır.
Eğer ben Aydın Doğan'ın yerinde olsaydım, Seda Sayan'la bir daha program yapmazdım. Seyircinin yerinde olsaydım bir daha Seda Sayan'ı izlemezdim. Zaten son dönemde iyice zıvanadan çıkmıştı program. Umarım en kısa sürede bir sonuca varırlar da çileden kurtuluruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder