14 Nisan 2009 Salı

TSYD ödül töreninin köşede kalanları


Türkiye Spor Yazarları Derneği'nin bu seneki ödül törenini yerinden takip ettim.. Kıyıda köşede kalan ne varsa, hepsini gözlemledim.
Herşeyden önce, Hürriyet gazetesinin spor servisini tebrik ediyorum. Her ne kadar ben ödül alamasam da ödül alan Atilla Türker, Adil Demirçubuk, Celal Demirbilek, Süleyman Arat ve Nihat Uğurlu abilerimi tebrik ediyorum.
Geçelim gözlemlere...
Hürriyet Gazetesi'nin amatör branş muhabiri Celal Demirbilek ile Voleybol Federasyonu Başkanı Erol Karabıyık'ın arası çeşitli nedenlerden dolayı açık...
Sayın Karabıyık'a özel ödül verilmesi, Celal Bey'in pek hoşuna gitmemiş olacak ki o sırada torunu ile ilgileniyordu.
Yine Celal Bey, Habertürk gazetesinin müdürü Halil Özer'in yakın markajı altındaydı. Uzun senelerini Hürriyet'e veren Demirbilek ile ne konuştular bilemiyorum ama Halil Özer'in eğer Celal Abi'yi kadrosuna katmak gibi bir düşüncesi varsa, bol sıfırlı bir maaş düşündüğü kesin.
Sayfa düzeninden 3. olan Nihat Uğurlu, kendisinin işi öğrettiği Banu Yapıcı'nın kendisini geçmesine içerlenmiş olacak ki, bütün gece Yapıcı'ya takılmadan edemedi.
Çiçeği burnunda Halil Özer, eski müdürü Cem Şengül'le konuşmak istediğinde Şengül'ün yanında olan Bilal Meşe, "eğilsene ulan" diyince Özer, "Eğildik ya abi daha ne yapalım" diye tepkisi hoşuma gitti.
Bazı dallarda birinci seçilemedi. Gecenin sunucusu olan Orhan Ertanhan, sponsor Ülker'in dağıttığı paraları kasaya attıklarını itiraf etti.
Ertanhan, paraları kasaya gönderdikleri yetmezmiş gibi çıkışta Ülker'in dağıttığı çikolataları "sunucu boyu" toplayıp evine götürmesi de dikkatlerimden kaçmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder