26 Nisan 2009 Pazar

Eminem bunu hep yapıyor



Geçen gün, Eminem'in "We made you" isimli şarkısının klibini izledim. Eminem'i tarz olarak pek beğenmiyorum ve dinlemiyorum. Ancak yeni yaptığı işleri de takip etmemek olmaz.
Son single'ının klibinde yine klasik Eminem esintileri vardı. Önüne gelen herkese geçiriyor, çakıyor, gönderiyor. Aslında Eminem bunu çok iyi yapıyor. Daha önceki klibinde Britney Spears, Chiristina Aguilera, Janet Jackson, Justin Timberlake, Paris Hilton gibi popüler kültür mantarlarına çakan Eminem'in bu sefer ki hedefi ise; Amy Winehouse, yeni Paris Hilton Kim Kardashian ve rock yıldızları.
Kim Kardashian'ın meşhur şişkin kalçalarından dayak yiyen, hapse girince Amy Winehouse ile yiyişiyordu Eminem.

Zaman zaman midem bulanmadı değil. Eminem'i çok sevmiyorum, yaptığı pek çok şarkının dinlemeye bile zahmet göstermiyorum. Ancak insanlara laf geçirme konusunda 1 numara olduğunu hatırlatmadan geçemeyeceğim. Sezarın hakkı Eminem'e diyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder