13 Nisan 2009 Pazartesi

Size kırmızı yakışmıyor



Dün gece gazetede oturuyordum. Derbi ile oynanan birçok detay gerek ajanstan, gerek internet sitelerinden, gerekse de muhabirlerimizden akıyordu.
Ancak şu dikkatimden kaçmadı.
Son 24 maçta 21 kırmızı kart, 140 sarı kart gösterilmişti. Bu sertlik ne için diye düşündüm.
Dünkü maçta 4 tane kırmızı kart çıktı. Ne için diye bir kez daha kendimi yineledim. Çok basitti cevabı... Bu cevabı gecenin bir saatinde beni arayan İsmail Er, çok iyi özetlemişti; "Dördüncülük için"
Evet hepsi bunun içindi... Dördüncü olup, Avrupa kupalarında kendilerine yer bulması için.
Peki değer miydi? Arda-Semih gibi Milli Takım'da attıkları gollerden sonra birbirine sarılan insanların, yumruklaşmasına...
Değer miydi? Bunca çocuğun, genç kızın, futbol severin sevgilisi olan ikilinin kavga etmesi... Bence değmez. Hiç bir şey, dostunu kaybetmekten önemli değil.
Sanırım bu futbolcu ağabeylerim unutuyor. Futbolu bıraktıktan sonra yanlarında bu isimler kalıcak. Yine Milli Takım'a seçildiklerinde aynı odalarda kalacaktır. Yine birlikte sevinecekler. Bunu unutuyorlar...
Çok üzülüyorum. Umarım özür dilerler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder