25 Mayıs 2009 Pazartesi

Hafta sonu konserleri

Hafta sonu Bilgi Üniversitesi'nin Mayfest'ine gittik. Eküri sağolsun biletleri almış kapıda beni bekliyordu. Biraz gecikmeli de olsa içeri adımımızı attık.
Geçen seneki Tarkanlı festivalden bir farkı yoktu. Halka açık olmasından dolayı yüzlerce insan akın etmiş. Gayet güzel oldu konser.. Çalanların, düzenleyenlerin emeğine sağlık...
Aynı gazetedeyiz diye Yüksek Sadakat konserini çok iplemedim. "Asansörde gördüğüm adamın konserine gelmem ulan" diyerek bilinçli gecikme uygulamadım desem yalan olur.
Neyse yemek yeme, vodka fişi alma seanslarından sonra sahneye Nil Karaibogil çıktı.
Nil çıkar çıkmaz da bütün kızlar şarkılarına eşlik etmeye başladı. Ara sıra gözüme çarpan erkekler de şarkıları arkadaşlarıyla birlikte söylediler. Ama büyük çoğunluk kızlardaydı.
Ey Nil, sorarım sana acaba ne zaman orta okul, sevgilisince terk edilmiş kızlara yönelik şarkı yapmayı bırakacaksın.
Bazı şarkılarını The Simpsons izlerken yazdığını söyledi. Bırak Simpsons'u da azıcık ana haber izle be güzelim! Biraz büyü diyorum. Ve Kenan Doğulu'ya geçiyorum.

Konserin en büyük kozu oydu kuşkusuz. Sahneye çıkması ile birlikte bütün herkesi şöyle bir aldı götürdü. Eski sevgililere armağan ettik şarkılarımızı bol bol.
Şunu anladım ki kalp kırıklığı olmadan pek çok söz yazarımız yaratıcı olmuyor. Onun için de terk edilip duruyorlar.
Neyse konuya geri dönersek. Kenan Doğulu'nun o gece ne giydiğini anlayamadım. Boynunda poşu desen değil, kravat desen değil ilginç bir fular vardı. Allah'tan şarkıları güzeldi ki pek çok insan aldırış etmedi kıyafetine.
Yaptığı espiriler, alkış almak için ilginç teknikleri taktire şayandı Kenan Doğulu'nun..
Ama milleti salak yerine koyması konusunda birisi onu uyarmalı. Çünkü kendisinin çalmadığı aşırı derecede bariz olan gitarla şov yapması, çalıyormuş triplerine girmesi yakışmadı kendisine..
Ama kel gitarist Kenan'ın aksine döktürdü adeta.
He bir de unutmadan.. Son dönemde meşhurlaşan şu mahalle dedikodusuna biz de katılalım. Konserde bol miktarda türbalı kız da vardı. Hem gelenekleri, hem de modernizasyonu bir potada eritmiş kızlar kurtlarını döktüler rahatça.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder