22 Mayıs 2009 Cuma

Dikkat! millet bunu yemesin!



Babamı uzun uğraşların ardından gaza getirip Turkcell'in kampanyasındaki Nokia e63 model telefonundan aldık. Uzun süredir internete giren, maillerime ulaşabileceğim, dilediğim şeyi bilgisayardan uzak yapabileceğim bir telefon istiyordum. Aldık çok mutluydum.
Akşam geldim, telefonu aldık şarja taktık. Yeni oyuncağım şarj olurken ben de o sırada kutusunu kurcalıyordum. Derken hiç beklemediğimiz bir şey ile karşılaştık.
Telefonun bilgisayar ile bağlantısını sağlayacak usb kablosu yoktu. Ertesi sabah Turkcell'i aradım. Yanlışlık olabileceğini söylediler ve kabloyu telefonu aldığım bayiden temin edebileceğimi söylediler.
Sabah babam işe gittikten sonra dükkana uğramış. Durumu anlatmış. Sıra ile 8-10 tane kutuya açıp bakmışlar. Nedense hiç birisnden de usb kablosu çıkmamış.
Bu durumdan faydalanmak isteyen bayi, 15 tl ye usb kablosu satıyor. Şimdilik el mahkum alacağım. Ama bu burada bitmedi!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder