11 Mayıs 2009 Pazartesi

çalışan adam topluluğu

Bu hafta sonumu voleybol ile iç içe geçirdim. Ocak ayında Türkiye Voleybol Federasyonu'nun düzenlediği voleybol seminerine katılan gazetecilerden birisi olarak önce yıldız genç milli takımımızın Avrupa Şampiyonası elemelerindeki grup maçlarını takip etmiştim. O sırada çok hoş dostluklar kurdum. Genç voleybolcu kızlarımızın nasıl bir ortamda yetiştiğini gördüm.
Onların yetişmesinde geleceğin büyük sporcu, ülkemize madalya kazandıracak insan/sporcu olmasında büyük bir çalışma olduğunu gördüm. Bunun başında Mehmet Bedestenoğlu geliyor.
Kendisini yolda gören pek çok insan tanımayacaktır. Ama kendisinin bu konuda zerre derdi yok. Voleybola yeni isimler kazandırmanın derdinde. Genç ve yıldız milli takımı ile bire bir ilgileniyor. Elinden gelenin en iyisini, deneyimlerini miniklere anlatıyor.
Umarım çok daha başarılı olurlar. Ayrıca genç milli takımımızı Meksika'da düzenlenecek Dünya Şampiyonası'na katılma şansını elde ettikleri için ayrıca tebrik ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder