6 Mayıs 2010 Perşembe

Zenginin malı



Anayasa değişikliklerinin Meclis'te tartışıldığı son günlerde gazetelerden yine uzak durmaya çalıştım. Çünkü ülkenin iç hali beni hiç mi hiç ilgilendirmemekteydi. Kendi dünyamda sadece TL-Euro paritesine bakarak yaşayabileceğimi düşünmekteyim hala...
Bu düşüncelerden kurulu hayatıma devam ederken sabah haberlerine denk geldim... Malesef ki kanal değiştirme imkanı bulamadan, ki değiştirsem de değişen birşey yok heryerde aynı haber nerede değişik habercilik-özel habercilik, izledim TBMM'de olanları..
Öncelikle vekillerimizin hepsini kutluyorum. Bir adamın parasının derdine bu kadar düştükleri için.
Öncelikle CHP'lileri kutluyorum. Sırf nasıl aşağı çekerim, koltuktan nasıl indiririm diye yapmadıkları yok. Başbakan RTE'nin açığını bulmak için, malvarlığını belirlemek için ellerinden gelenleri yapıyorlar. Yabancı gazetelerdeki "en zengin başbakanlar" listesini bile kaçırmıyorlar. Bu sayede bir şeyler yapabileceklerini yapıyorlar yazık...
Sonraki tebriklerimi de AKP'lilere veriyorum... Atatürk'ün meşhur bir lafı var, "Hattı müdafa yoktur, sattı müdafa vardır" diye... Gerçekten Jose Mourinho'nun Inter'i gibi toplu halde savunma yapmasını çok iyi biliyorlar. Bloklar arası iletişim iyi :) (son günlerde Ömer Üründül'ün kulaklarını çok çınlattık twitter'da. Buradan da devam ehehe)
Başkanlarının paralarını ellerinden geldiğince gizlemek, içinde bol "ak"lı cümleler kurarak, RTE'nin önünde siper ediyorlardı kendilerini..
Sonra olaylar olmuş, yumruklar konuşmuş. Televizyondan izlediğimiz Çinli milletvekilleri gibi girişmişler birbirlerine. Fotomuhabirlerimiz sağolsun gözümüz doydu.
Neyse... Gelelim şimdi olayın sonuna... Başbakan RTE'nin belki düşündüğümüzden de çok parası vardır. Ne iş yaptığını yaş itibariylen bilemiyorum, kaldı ki merak dahi etmiyorum. Yani bu tür şeyleri konuşmanın kimseye bir şey getirmeyeceği gün gibi ortadayken, hala ağızlardan düşmemesi çok sıkıcı.
Laf dönüp dolaşıp, atalarımızın dediği "Zenginin malı, züğürdün çenesini yorarmış"a geliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder