22 Mayıs 2010 Cumartesi

Kılıçlar çekildi



Sabah uyanıp kendime gelince ilk işim televizyonu açmak oldu. CNN Türk, NTV, Habertürk, Kanaltürk gibi kanalları geze geze izledim CHP'nin genel kurulunu izledim.
Önce sahneye Muharrem İnce çıktı. Youtube ve Facebook'un yıldızı olan İnce, müthiş bir konuşma yaptı. Eğer Kemal Kılıçdaroğlu Snoop Dogg ise, İnce de Bow Wow'du.
Seyirciyi müthiş bir şekilde ısıttı ve havaya soktu.
Yorumcular eşliğinde Kılıçdaroğlu'nu bekledik. "Gandi", aslında farklı bir şey söylemedi. Bir gün önce NTV'de izlediğim Kılıçdaroğlu, bilindik konulardan bahsetti.
Ama Recep Tayyip Erdoğan'a, "Recep Bey" demesi o kadar çok konuşuldu ki...
Hatta twitter'da birkaç saatliğine de olsa trending topics'e girmeyi başardı bu hitap şekli.
Yapılan 70 dakikalık konuşmanın ardından "Recep Bey" hemen yanıt verdi. Sanırım Kılıçdaroğlu AKP'yi bayağı bir korkutuyor ki Başbakan cevap vermek zorunda kaldı.
Neyse yaklaşık 4 saat süren siyaset dolu televizyon izleme süresi beni bayağı bir sıktı. En sonunda odama gidip kendimi South Park dünyasına bıraktım da kendime geldim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder