31 Mayıs 2010 Pazartesi

Hitler değil Cartman



İsrail'in yaptığı çirkin saldırıların ardından herkes bir anda Yahudi düşmanı oldu. İnsanlar, Türkiye'deki Musevi vatandaşlarımızdan çıkartmaya kalktı hıncını.
Ben buradan İsrail'in savunmasını yapmıyorum! Bu yazı böyle algılanmasın. Yaptıklarının hiç bir şekilde doğru olduğuna inanmıyorum, kimse de inandıramaz beni hiç bir şekilde.
Ama insanların her türlü sosyal paylaşım ağlarında Almanya'nın bir dönem anasını ağlatmış Adolf Hitler'in fikirlerini yinelemesi çok kötüydü!
Madem birisi gelsin İsrail'in ipini çeksin, Yahudiler'in sonunu getirsin; benim adayım Eric Cartman'dır. South Park'ın şişman ama bir o kadar kafayı sıyırmış yıldızı, bence bu iş için biçilmiş kaftandır.
Hem daha genç, hem daha ilginç fikirlere sahiptir!
Sizin gibi Hitler'i isteyen salaklara da çok layıktır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder