13 Mayıs 2010 Perşembe

Oray Dayı



Geçtiğimiz cumartesi Radikal'in geyiği güzel, sıfatı geyiği kadar güzel olmayan Kaan Sezyum'un (canlı canlı gördüm cidden dediği kadar çirkin bir adam) bir yazısı çıktı. Eşcinseller, travestiler hakkındaydı. Seks işçilerinin çalışma saatlerinden tutun da, Amsterdam'a, taksilerden, sabah saatlerine kadar birçok konuyu barındırıyordu yazı.
Ama gelin görün ki, bu yazı Oray Eğin ve şansölyesi Yiğit Karaahmet tarafından yanlış anlaşıldı. Aslına bakarsanız anlaşılabilecek bir tipte yazıydı. Sezyum'u dün Dinamo FM'deki programında dinledim. Özür diledi. Orada kullandığı cümleye aynen katılıyorum, "Beni ilk kez okuyanların yanlış anlayabileceği bir yazıydı. Özür dilerim, kendimi daha iyi ifade etmeliydim" dedi.
Ama bunun öncesinde twitter'da öyle bir muhabbet döndü ki, aman yarabbi evlere şenlik :) Twitter üzerinden Oray Eğin ve Yiğit Karaahmet'ten özür dileyen Sezyum'a çok ilginç bir yanıt geldi.
Eğin, Sezyum'a yaptığı reply'de öyle bir kelime kullandı ki, kendisinin sıkı bir Ezel izleyicisi olduğunu düşünmeme neden oldu. "...Sen de 15 dakikalık ünlü olma hakkını kullandın kardeş..."
Biliyorsunuz "kardeş" kelimesi bu sezon çok iddialı bir şekilde yayın hayatına başlayan Ezel dizisindeki Ramiz Dayı'ya ait. Böyle çıkış yapan Oray Eğin'in bu hali bana başlıktaki "Oray Dayı" lakabını kendisine takmama neden oldu.
Oray Eğin'in bu diziyi izlemesindeki sebep, senaryosu mu, özlü sözleri mi, popüler olması mı, yoksa Kenan İmirzalıoğlu'nun oynaması mı yoksa, Cansu Dere mi :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder