6 Mayıs 2010 Perşembe

Herkesten önce üretilen sıcak komplolar




Ziraat Türkiye Kupası finali oynandı, bitti. İyisiyle kötüsüyle bir maç daha geride kaldı. Fenerbahçe, Alex ile öne geçtiği maçta üstünlüğünü koruyamadı ve Trabzonspor Umut, Engin ve Colman'ın golleriyle 3-1 kazandı.
Buraya kadar ters giden bir şey yok.
Ama bu iki takımın ligin sonunda karşılaşacağını ve ligdeki puan durumunun ne kadar kritik olduğunu söylemeye gerek yok sanırım.
Son haftalarda yapılan her hatalı hareket, bazıları tarafından yüksek seslilikle söyleniyor ve büyük gazetecilik deniyor buna.
Bilip bilmeden insanları töhmet altında bırakıyorlar.
Madem öyle dedim ben de hemen başladım Trabzon-F.Bahçe maçı ile ilgili teoriler üretmeye...
En başta geleni de sanırım "Fener ligi alacak, kupayı Trabzon'a verdi" olacaktır. Malum Ankaragücü gibi bir kulübün bile maç sattığını ve F.Bahçe'nin verdiği para nedeniyle yenileceğini söylüyorlar.
Ben de hemen elimi çabuk tuttum ki kimse yazmadan ben yazayım dedim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder