19 Mart 2010 Cuma

Yok artık Rihanna!




Daha önce bu blogda Chris Brown'dan yediği dayaktan sonra sapıtan Rihanna için çok yazılar yazdım. Kendisinin güzelliğini sergilemesinden dolayı bir erkek olarak elbette mutluydum, sonuçta dergilere yarı çıplak poz vermesi, kliplerinde daha çok göze hitap etmesi benim de hoşuma gidiyordu ama son okuduğum haber ile bu şahsın tamamiyle sapıttığını anladım.
Barbadoslu güzel kızımız 2009 yılı içinde, sırf güzel gözükebilmek için 750 bin dolar harcamış. Rakamı görünce derin bir yuh çekmedim değil. Tamam belki bu rakamlar bir Hollywood ünlüsü için normal ancak, yıllık kazancı o kadar da yüksek olmayan Rihanna'nın bu tür meblağları sadece giyim-kuşam, özel hocalara harcamasını biraz abes buldum.
Dayak travmasından sonra kendini iyice dağıtan, marijinallik adına olur olmadık işlerin altına imza atan Rihanna'nın yaşının çok genç olmasını düşünürsek, kendisinden şimdiden sıkıldığımızı belirtmekten paşa çayı blogu olarak gurur duyuyoruz.
Haberin detayları için linkimiz; http://www.shoppingblog.com/blog/3181025

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder