16 Mart 2010 Salı

Kimim ben ???



Star TV'de bir süredir bitik bir pop yıldızı Mustafa Sandal'ın sunduğu Kimsen Sen isimli yarışma programı vardı. Program 20. kez yayınlanmasından sonra ekranlara veda etti. Neden bırakıldı, neden bittiği yönünde pek bir kimsenin haberdar olduğunu sanmıyorum.
Öğrendiğim kadarıyla, Sandal'ın program sunuşu pek iyi değilmiş. Yani bunu öğrenemye pek gerek yok biliyorum, sadece izleseniz de anlayabilirdiniz. Ben bir kere denk geldim o kadar. Sanırım katlanmam 45 saniye kadar sürmüştü. Musti'nin başarısız olmasının üzerinde, ortalamada ilk 60'a girmeyi başaran Kimsin Sen yayından kaldırıldı.
Akşam üstü, izdivaç ve Derya Baykal'ın programının izlendiği saatlere yarışma programı koymak ve bunu da 160 bin TL ödeyeceğiniz bitik bir pop yıldızına sundurmak ne kadar akıl karı bunu kanal yönetimine sormak lazım.
Bir süredir toparlanmaya çalışan, iyi işler yapmaya çalışan ve hatta Küçük "salya sümük" Kadınlar isimli diziyi kendi bünyesine katan Star TV'nin böylesine önemli bir yanlışa düşmesinin sebebi neydi acaba?
Hem duyduğuma göre prova çekimlerini sunan arkadaşın Sandal'dan daha başarılıymış!
Ne yapalım kanal yönetimleri illa ünlü olsun diyerek, kendi yıldızını yaratma şansını da böylece kaçırıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder