9 Mart 2010 Salı

Tupac'ı kim öldürdü




Evet paşa çayının kıymetli okurları... Sonunda rap dünyasının bilinmeyenlerine doğru yelken açmayı kendime görev edindim.
Şimdi bu çok aleni olan görevi sizlere açıklıyorum ve ilginç bağlantılarla nerelerden nerelere varılacağını göstermek istiyorum.
Psikolojide buna tüme varım deniliyordu yanlış hatırlamıyorsam, lisedeki adaşım olan Bülent Hoca'nın da kulaklarını çınlatıyorum.
Neyse şimdi gelelim komplo teorimize. Ki burada da komplo teorilerinden yola çıkarak birçok kesimin tepkisini çeken Dan Brown'a da selamımızı yolluyoruz, yeni kitabını beklediğimizi yineliyoruz.
Evet sayın paşa çayı okurları başlıktaki sorumuzun yanıtını nasıl vereceğimize gelelim.
Bildiğiniz üzere rap dünyasının ilahlarından batı yakası çocuğu Tupac Shakur, Mike Tyson'un boks maçından sonra öldürülmüştü. Bu ölümün ardından doğu yakası çocuğu olan Notorious B.I.G'de öteki tarafa gönderildi. Her ikisinin de katili kim bilinmiyor. Malesef ki bugünden sonra!
Şüphelileri paşa çayı olarak ortaya çıkarttık. Şimdiye kadar ortalıkta gezen B.I.G, Suge Knight, P.Diddy gibi isimlerin hepsi yalan olduğunu iddia ediyorum. Hiç bir araştırma yapmadan sadece puzzle parçalarını birleştirerek konuşuyorum.
Şimdi gelelim işe... Tupac'ın bir dönem ünlü pop yıldızı Madonna ile yakın olduğunu google'dan rahatlıkla öğrenebilirsiniz. Hatta yazılanlara göre Kraliçe'nin Pac'tan çocuk bile yapmak istediği yazılmıştır.
Ne yazık ki, bu ilişki kısa sürmüştür. 2Pac yoluna, Madonna yoluna gitmiştir.

Yolumuza devam edelim... Son günlerde dinlemekten büyük eğlence duyduğum eski rap yıldızı Vanilla Ice'ın da Madonna ile bir ilişkisi olmuştur. O dönem meşhur olan herkesle ilişkiye geçerek kendi çapında bir tarikat oluşturmaya çalışan "Queen of Pop"umuzun hatta Sex isimli kitabında ikilinin gayet de kitabın adına uygun pozlarını gördük.

Gelelim şimdi üçüncü isme... Michael Jackson! Evet şaşırmayın. Hatta bayılan olduysa, hemen yardıma gelebilirim. Pop'un Kralı'nın da Madonna'nın hareminden olduğunu söylememe gerek yok sanırım. 90'lı yıllarda Oscar Töreni'ne birlikte katılarak herkesi şaşırtan ikiliden Madonna olanı; "Michael ile seks yapmıştık. Hatta kendisi çok da iyi yapıyor" gibisinden laflar etmişti. Bu laflara inanırsak MJ'in Madonna'da aklının kalması çok normal.
Kronolojik sıralamadan gidersek bütün bu olayların ardından Madonna ile birlikte olan 2pac'ı öldürebilme potansiyeli olan iki şüpheliyi ben ifşa ettim. MJ öldüğü için paçayı kurtarmış olabilir ama Vanilla Ice hala yaşamakta. Bir Cold Case dizisindeki gibi sorgulama sahnesi geldi aklıma. Vallahi süper olur!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder