4 Ocak 2010 Pazartesi

Surf tahtası



Helin Avşar'ın, Rasim Ozan Kütahyalı röportajında gözümüze gözümüze soktuğu Chanel çizmelerden sonra o markaya olan içimdeki en ufak sevgi kırıntılarını da kaybetmiştim. Ama kainat üzerinde aşık olduğum tek ünlü olan Lilly Allen'ın Chanel'in yeni yüzü olmasından sonra tekrar sempati beslemeye başladım. Ama bu gördüklerimle içimdeki Chanel sevgisi bir başka tezahüratları atmaya başlayabilirdim. İnsanın nerede ne karşına çıkacağı belli olmuyor.
Kanye West'in blogunda turlarken rastladım. Buyrun aramızda surf sporu ile ilgilenenlere... Fiyatları konusunda bir bilgim yok ama pahalı olduğu kanaatindeyim..

1 yorum:

  1. En soldaki boardun gerçeğini evimin yakınındaki alışveriş merkezinde Chanel vitrininde görünce ben de hayran hayran seyretmiştim :)Fiyatını sormadım ama en aşağı $3000-4000 civarıdır diye tahmin ediyorum.Sorun değil, başka surf boardumu yok bana :)
    Tuba- Bondi, sydney, australia

    YanıtlaSil