9 Ocak 2010 Cumartesi

Yeni yılda en çok bunlara güldüm


1 Ocak akşamı herkesin akın ettiği film olan Yahşi Batı'ya ben de gittim. Gayet de beğendim. İnsanların iddia ettiğinin aksine Cem Yılmaz'ın çektiği en iyi film olarak nitelendirebilirim. İnsanları güldürmekten ziyade, tebessüm ettirme üzerine çalışmış Cem abimiz. Gayet hoş bir film olmuş.
Aklınıza gelebilecek bütün kovboy filmlerine göndermelerde bulunmuşlar. Hatta son yılların en feminen kovboy filmi olan Brokeback Mountain'i de esgeçmemişler. Milletin Cem Yılmaz'a saldırma kültüründen olsa gerek bütün köşe yazarları topyekün saldırdı. Birkaçı hariç ama.. Onların haklarını yemiyelim.
Ama şu dikkatimi çekti filmde, nerede küfür edilse orada izleyenler gülüyor. Adam orada, "Neden durmuyorsun anasını bilmem naaptığımının evladı" diyor. Arkalardan "huaoahıaaüauhauha" diye gülüyor insanlar. Bunun aşılmasını ümit ediyorum.

Gelelim ikinci en çok güldüğüm filme. Biraz gecikmeli de olsa Hangover filmini izledim. Alan rolündeki Zach Galifianakis'e kahkahalarla güldüm. Tipik Las Vegas'ta çılgın bir gecenin enteresan bir anlatımı olmuş. Böyle güzel bir başka Las Vegas temalı film en son hafızamda twitter'ın aç gözlü insanı Ashton Kutcher ile Cameron Diaz'ın birlikte oynadığı What Happens in Vegas filmiydi. Mike Tyson'un da boy gösterdiği film gayet hoş izlenebilir, komik espirileri olan bir filmdi. DVD'cimin Türkçe dublaj kazığı ile birazcık tadı yavan gelse de hoşça zaman geçirdim, kesinlikle tavsiye ederim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder