17 Ocak 2010 Pazar

Müfettiş Gadget



Çarpık bir ilişki içinde olan bir arkadaşımın ısrarı üzerine hayatım boyunca yapacağım en ilginç şeylerden birisine imza attım...
Gece aslında herşey çok normal bir şekilde başlamıştı. Arkadaşlarımla biraz gecikmeli de olsa güzelce eğlenmeyi düşünüyorduk ama o çarpık ilişkili arkadaşımdan gelen mesaj bütün gecemin kaderini değiştirdi.
Bir hayli ilginç olabileceğini düşündüğüm bu olayın içine balıklama atladım.
Benim için bir hayli kıymetli arkadaşlarımı da bu ilginç deneyim için harcadıktan sonra Indigo'ya doğru yola çıktık. Bir hayli çekici bu arkadaşımla yaptığımız Indigo yolculuğunda bu arkadaşımın sevgilisini aradık.
Kafamdaki full-cap'i aldıktan sonra içeride gezen arkadaşımın durumu bir hayli komikti. Kendisinin benim yanımdan ayrılık sevgilisini her aramaya gidişinde ben gülmekten ölümün eşiğine geldim defalarca.
Hatta bir ara o kadar çok güldüm ki, yanımdaki kız neden bu kadar güldüğümü anlatınca o da gülme krizine girdi.
Neyse beklentilerimiz boşa çıktı. Aradığımızı bulamadık. Sanırsak ki sevgilisi arkadaşımı faka bastırdı ve Indigo diye başka bir yere gitti.
O geceden hatıra olarak da boynuma plastik bir tekila bardağı astım. Şimdilik bu yeni aksesuarım ile arzı endam ediyorum. Kendimce eğleniyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder