31 Aralık 2009 Perşembe

Bu gece ne yapacağım



Yeni yıla nasıl girersen öyle geçermiş. Seneler evvel küçükken ders çalışarak girmeyi düşündüm. Ama başaramamıştım.
Onun için sanırım öğrencilik yıllarım hep vasatın bir iki parmak üzerinde geçmişti. Elde edilen her sonuç gayet başarısız olmuştu.
Ama bu yeni yıla girerken kendime bir plan çıkarttmı. Bu ritüele uyacağım ve bu planları tek tek gerçekleştireceğim.
1- Önceliğim, yıl başı kutlamalarında hiç bir şey yapmayan arkadaşlarıma küfür edeceğim. Bu gece eğlenmeyip, ertesi gün baş ağrıları ile girmeyeceksem, 31 Aralık'ın diğer günlerden benim için önemi ne.
2- Deliler gibi yemek yiyeceğim. Eve erken gitmem halinde annemin yaptığı yemeklerin hepsinden tadacağım ve normalde 4 kişilik bir ailenin yiyebileceği herşeyi yemeye çalışacağım.
3- İçki ile aramızda sıcak bir bağ kurmaya çalışacağım. Ama öksürğüm hala geçmediği için bunu iptal de edebilirim bilemiyorum..
4- Gece 12'den sonra Victoria's Secret'ın mankenkenlerinin yaptığı olağan üstü defileyi izleyeceğim. Ama hemen yanlış anlamayın oradaki Black Eyed Peas grubunun performansını merak ediyorum.
5- Bahamalardaki dünya güzellik yarışmasını izleyeceğim. Ama bunu da yanlış anlamayın benim güzel blogumun güzel az sayıdaki okurları. Serdar Turgut'tan devraldığım bayrağı uluslararası alanda dalgalandıracağım. Bahamalardaki dünya güzellik yarışmasını izleyerek selülit araştırmalarına devam edeceğim.
6- Dan Brown'ın Kayıp Sembol kitabını okuyacağım yatağımda. Yanıma sıcak bir bardak süt ile huşu dolu bir şekilde uyuyacağım...
Bütün herkesin 2010 yılı iyi geçsin ama sadece sevinen ben olayım Allah'ım nolursun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder