23 Aralık 2009 Çarşamba

Haydi kızlar okula!!!


Bekarlığının son günlerini yaşayan hamili yakınımın ricası üzerine bu postu giriyorum aslında. Ama haberin benim dikkatimden kaçması da büyük bir ayıp. Hamili yakınımın gönderdiği linke tıklayınca şansıma, bahtıma vb yerlere yakınmalarda, serzenişlerde bulundum.
Her zaman lisede öğrenci olmayı sevmişimdir. Twilight'ın Edward'ı gibi 105 yaşında bir lise öğrencisi olmaya hayır demem hiç bir zaman.
Ama Fransa'daki olgu bambaşka... Oraların Milli Eğitim Bakanlığı, Paris'in ufak bir ilçesinde bunu yasaklayınca ortalık bir anda ayağa kalkmış. Bayan öğrenciler de bunun üzerine süper ultra, göz zevkine hitap eden şortlar, mini etekler ve benimkinden de düşük olduğunu tahmin ettiğim düşük bel jean'leri ile okul yollarına düşmüş.
Über seksi olduğu için yasaklanan bu karara karşılık öğrencilerin kararlı tavırları dikkat çekiyormuş.
Haberin detayları http://www.haberturk.com/haber.asp?id=195726&cat=180&dt=2009/12/23 bu linkin altında.
İşte benim üzgün olduğum nokta yanlış yerde okuduğumdur. Tamam Türk olmaktan her zaman mutluluk duydum, kıvanç doluyum. Çünkü dünyanın her yerine yayılmayı başarmış bir ırkın evladıyım. Ama neden Fransa'da şu karşılık döneminde bu liselerin birisinde değilim. Hem Sırbistan'da başlattığım selülit çalışmalarını orada da sürdürebilirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder