19 Aralık 2009 Cumartesi

Bir sonraki hayatımda hangi ünlü olmak isterdim...



Ezelden beri gülemedim ben o adama. Ama ne yaptıysa tuttu. Sırf siyasi görüşlerinden dolayı bile kılım kendisine..
Gençlik döneminde Engin Günaydın'ın elinden tuttuğu zamanlarda "Bir Demet Tiyatro"yu severek izliyordum. O zamanki espiri anlayışıma uygundu.
Büyüdükçe Yılmaz Erdoğan ismine karşı antipati duymaya başladım. Siyasi görüşünü öğrendikçe kıl oldum. Çektiği filmleri görünce kanalı değiştiriyordum.
Ama gelin görün ki bu şahısı ben ne kadar sevmesem o kadar başarılı oluyordu. Acaba seviyormuş gibi yapsam, batar mı??
Ama onun için de geciktik sanırım. Çok güzel hareketler bunlar denilen bir oluşum ile yırttı.
Geçen gün sıkıldığım anlarda bir kez daha dünyaya gelsem Türkiye'deki hangi ünlü olurum diye düşünüyordum. Bir anda bu arkadaşımızın adı belirdi zihnimde. AKP ampulü gibi yandı ışık. Aydınlatma konusunda hükümetimiz gibi yetersizdi ama olsun. Sıkılmışlığım içinde bu tür şeylere takmıyordum.
Dedim ki "Evet bir daha doğarsam Yılmaz Erdoğan gibi olmak istiyorum." Çünkü ünü şanı bitti. Son filmi için kimse komik demiyor. Kimse birşey anlamıyor. Kime sorduysam, "Hayattan 2 saatin gitmek istiyorsan, bu film bir numaralı alternatif" diyor.
Ama gençlerden kurulu bir ekiple Kanal D'den paracıkları cukkalamayı başarıyor. Vallahi güzel iş he. Dur bakıyım vallahi güzel. Bir de kendisini otoriteymiş gibi göstermiyor mu, çocuklara eksikleriniz şu yönde demiyor mu bitiyorum.. Kolay para kazanmak dedikleri bu olsa gerek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder