18 Aralık 2009 Cuma

Son günler hakkında..

Blogu bir süredir nadasa bıraktığımdan dolayı pek ilgilenemiyordum. Şimdiye kadar yazmayı unuttuğum şeyleri de bir anda hatırlayınca hepsini bir seferde yazayım dedim.
Son günlerde olanlar üzerine mini yorumlarla blogu yine şenlendirme kararı verdim..

1- DTP'nin kapatılması.
İnsanları devamlı tahrik eden bir partinin hayatta bu kadar uzun süre kalması takdire şayan. Bir DTP'linin kalkıp, "Dağa çıkarız" demesinden sonra bu parti bence kendi ipini kendi çekti. Elbette parti kapatmak demokrasinin çok sesliliğine zarar verir ancak bu kadarı da fazlaydı.

2- Twitter'da Cüneyt Özdemir tarafından blocklanmam.
Kendisi ile dalga geçtiğim için pişman değilim. Ama ben büyük gazeteciyim diye geçinenlerin, işleri güçleri milleti eleştirmek olan insanların eleştirilme konusunda dayanıklı olmalarını beklerdim ama Cüneyt Abi değilmiş. Zaten asırlar bile geçse Türkiye'de Cüneyt denildiği zaman Cüneyt Arkın ismi akla gelicek. Kendisi unutulmaya mahkumdur!

3- Ece Vahapoğlu'nun Okan Bayülgence rezil edilmesi.
Bilmem kaç tane dil bildiğini iddia eden Ece Hanım'ın Okan Bayülgen tarafından madara edilmesini internette izledim. Bayağı da güldüm asılnda. Basit olan şeyleri söyleyememesi sanırım "yayın heyecanından"dı. Neyse kendisi İtalya'da THY'nin Roma'ya yaptığı ilk seferinin üzerinden geçen 50. seneyi kutlamasını İtalyanca sunmuş da rahatlamış.

4- Oray Eğin'in İsrail'e gitmesi.
Kendisinin İsrail topraklarına karşı bir sevgisi var. İnternette Oray Eğin diye arattığınızda ekşisözlükte sanırım, İsrail'de bir gazeteye gidceği yazılıyordu. Mavi beyazlı bayrağa düşkünlüğü bilinen bu yazarımız sayesinde İsrail'i karış karış öğrendik. 2010 yılında Tel Aviv'e gitme ihtimalim olduğu için yazılarını saklamayı düşünüyorum. Saklamazsam da internetten buluruz ya. Ne işe yarıyo ki ttnet.

5- Manyak modemimden kurtulmam.
İnsanın internete bağlanmasını hayatta bu kadar zorlayan birşey görmedim. Faturamı ödemesem bile internete bağlanırım ama bu modemle dünyanın en hızlı bağlantı kablolarına sahip olmak işe yaramazdı. Sonunda PEDER AŞ. sağolsun değiştirdi modemimizi. Ben de hemen fişe taktım ve çalışamya başladı. Yeni modem eskisinin aynısı ama üzerindeki logolar başka. Teşekkür ederim baba, bizi internet ortamından mahrum bırakmadığın için.

Şimdilik bu kadar. Aklıma geldikçe yazmaya devam edeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder