20 Aralık 2009 Pazar

Bitiş, tükeniş, finiş. iş iş iş



Bugün dershaneden çıktıktan sonra metrobüs durağında çok ilginç bir afişle karşılaştım. Carrefour'un bir mağazası için aralık ayında çıkacağı sanatçıların listesi vardı. Berksan gibi bitik/tükenmiş ismi görünce normal dedim. Ancak sağ en altta öyle bir isim gördüm ki..
Kendisini Madonna sanıp, bir daha pop müzik yapmayacağını, eski şarkılarını mekanlarda çaldırmayan o kadından Hande Yener'in ta kendisinden bahsediyorum.
Kendisini birşey sanma konusunda çok büyük bir yere gelen sayın Hande Yener'in borç batağında olduğunu, Eurovizyon'a katılmayı bunun için çok istediğini okumuştuk. Gaylere yamanarak bir yerlere de gelemedi.

En sonunda baktı bu durum olmayacak, en iyisi "sana kırmızı çok yakışıyor"lu günlerime döneyim de bari kredi kartının ekstresini ödeyeyim dedi.
Bundan önce Okan Bayülgen'in programında yatak getirtip mini bi konsept yaratan kadının git gide eski hallerine döndüğünü görüyorum. Buradan da kendisine kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder