2 Aralık 2009 Çarşamba

Belgrad kapı şen lelelelele

9-11 Aralık tarihlerinde Sırbistan'ın Belgrat kentinde olacağım ve Sırbistan'a ilk kez gideceğim için bugün vize almak için Mecidiyeköy yollarına vurdum kendimi.
Sabahın çook erken saatleri sayılabilecek bir anında kalktım. 07,30'du. En son Datça'ya gitmek için bu kadar erken bir saatte kalktığımı hatırlıyorum.
Kalktım gittim Mecidiyeköy'deki Sırbistan başkonsolosluğuna. Benim anlamadığım bir şey var. Ülkenin nüfusu 2 milyon. Sırf İstanbul 15 milyon. Sırf Türkiye'deki öğrenci nüfusu 15 milyon (ki bu sayı her gün artıyor!).
Sen neden ve ne sebeple Türkiye'den vize istiyorsun sorusu devamlı aklımdaydı. Ulan dönüp tükürsek boğulursunuz, ama bize vize uyguluyorsunuz.
Neyse içeride 1-2 sorunun ardından hatun kişisi vizeyi aldığımı söyledi. Neyse artık yeni Belgrad maceraları yolda. Bakalım ne olacak??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder