26 Şubat 2010 Cuma

Beni de tutuklayın



Son günlerde darbe planları içindeler diye emekli, hala görevde olan onlarca askeri göz altına aldılar. Bir bunun adını "balyoz" diye fişlediler. Fişleme deyince aklıma şu söz geldi, "Şimdiye kadar siz bizi fişlediniz, şimdi sıra bizde."
Şu laf aslında herşeyi özetliyor. Şimdiye kadar yaşanan herşey bunun altında gizli. Genellikle blogda eğlenip, kafamı dağıtıyordum. Ama bu kadar çok şey olunca insan kendini tutamıyor.
Ama ben ne yaptım ne ettim, oradan da kendime eğlenecek bir şey buldum.
Bu göz altına alınmaların ardından, öyle bir isim daha göz altına alındı ki bütün paşaları kaldırıp attı bence.
Tarkan'ın tutuklanması!!!
Evet, ülkemizin en gizli gaylerinden (ki gizliliği falan kalmadı bence açıklasın da kurtulalım diyorum cümle alem, ona aşık olup kendini kapatan kadınlar da boşa çıkar böylece) megastarımız, evinde bir kaç gram kokain, esrar gibi şeylerle yakalanmış. Ve evin içinde de bilimum kodamanların çocukları ile basılmışlar. Normalde bakarsanız yakalandıkları mamül, 12,5 gram.
Bence bir megastara yakışmayacak bir rakam. Kendisinin Türkiye'nin dışında da tanınırlığını da hesaba katarsak bence 100-200 gramla yakalanmasını tercih ederdim. Ha tabi ki Tarkan'ın da bi P.Diddy olmadığını göz önüne alırsak, 30-40 bence Tarkan'ın şanına yakışırdı.
Neyse başlığımıza dönersek, son dönemde popüler işlerin altına imza atan benliğimin bu tutuklanma serüveninde de kendisine bir rol bulmasını istiyorum. Ne yani şöyle gitsem F Tipi bir ceza evine kapatılsam. 5-10 tutulsam, sonra da hatasız olduğum anlaşılsa dışarı çıksam çok şukela olur vallahi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder