17 Şubat 2010 Çarşamba

Taxi Driver 2




Postun başlığın girerken bile mutlu oldum. Çünkü böylesine güzel bir filmin ikincisini izlemek benim için büyük bir şans olur.
Martin Scorcese'nin bu kültü ile tanışma hikayemi anlatacağım sizlere...
Okuldaki en belalı hocalarımdan birisi olan Adil isimli şahısın yönetmen ödevi verdiği günü dün gibi hatırlıyorum.
İlk önce adını hiç duymadığım Rus bir ismi söyledi. Ben de bununla uğraşamayacağımı adını daha evvelden duyduğum (Martin Scorcese'nin ismini Entourage dizisinde duydum desem kızar mısınız bilmiyorum :))) Martin Scorcese'yi tercih ettim.
Araştırma yaparken internetten baktım ve filmin 1976 yapımı olduğunu öğrendim. Robert de Niro'nun filmle ilgili bir fotoğrafını görünce çok şaşırdım.
Nerede o mafya filmlerinde tetiği düşünmeden çeken, nerede Taxi Driver'daki Travis'in punk saçları.
Neyse filmi gazetemizin entel fotomuhabiri Emre abiden bulduk. Filmi izlemeye başladığımda gece 2 falandı. Bittiğinde 4'ü geçiyordu. Ertesi sabah filmi teslim edecektim. Filmi tekrar izledim ve ödevle ilgili yorumumu yazdım.
Ki Travis'in ayna karşısında tek başına konuştuğu, annesine yalanlarla dolu mektup yazdığı sahneler benim için unutulmazdı.
Neyse ödevi binbir güçlükle teslim edip, o dersten geçtiğimi öğrenince Martin Scorcese'yi bir kez daha sevdim.
Şimdi bu filmin ikincisinin çekilmesi fikri şahsen beni çok mutlu etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder