1 Ağustos 2009 Cumartesi

Pepsi öldürür seni

Pepsi'nin daha önceki reklamlarını hatırlıyorum da Beyonce, Pink ve Shakira'dan oluşan bir süper bir trio vardı.
İzlediğim zaman 14 yaşlarında falandım yanlış hatırlamıyorsam. Reklam bitişinde o kıyafetlerin içindeki kızları izledikten sonra 1 paket selpak ile ağzımın sularını silerdim. Kolay değil, 3 tane dünyaca ünlü insanı bir reklam filminde oynatmak. Kullandıkları teknoloji de bir hayli üst düzeydeydi.
Sene 2009 oldu.
Pepsi, Türkiye için özel bir reklam filmi çekmeye karar verdi. Başrolde oynayan isim de Seda Sayan. Sabahlarımızın kabusu. Allah'tan ya çalışma saatime ya da uyku saatime geldiği için hiç görmedim kendisini.
Ancak ne biçim bir reklamdır. Nasıl bir iğrençliktir. Hele o Sayan'ın "Pepsi, yaşatır seni" demesi yok mu. Of Allah'ım...
Buyrun iki reklam filmin de resimlerini. Arasındaki 7 farkı bulun. Zorlanacağınızı sanmıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder