25 Ağustos 2009 Salı

Altınmakas

http://www.hurriyet.com.tr/dunya/12347364.asp?gid=229

Yukarıdaki linkte Brunei Sultanı'nın yaklaşık 40 bin TL'lik masraf karşılığında traş olduğunu okudum.
Sonra o adamın saçlarına baktım. Bir de benimkilere..
Benim saçlarım daha gür. Daha şekle girebilir halde.
Ama gel gör ki ben saçlarımı geçtiğimiz 1 ay haricinde hep 5 numara yapan bir insandım.
Benim yıllık traşa verdiğim para 50 lirayı geçmemiştir.
Ancak bu paşa beyimizde para çok ya..
Arap yağı bol bulunca götüne sürermiş misali davranıyor.
Şimdi kalkıp o para ile kim bilir kaç aç insanın karnı doyar. Günlüğü 1 dolar olan insanlar var diye duygu sömürüsüne girmeyeceğim.
Çünkü onların kaderi oymuş. Ne yapabiliriz. Suçumuz Etiyopyalı olmamak mı?
Ama 40 bin TL de bir saç kesimi için çok değil mi ey sevgili halkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder