6 Ağustos 2009 Perşembe

Gerçek Twilight benim!



İşyerindeki gece sorumlumuz askere gidince bize sordular yeni gececi sen olurmusun, diye. Biz de kabul ettik. Etmesek gözden düşecekmişim gibi bir his vardı içimde.
Kabul ettim ve artık hayatımdaki bütün alışkanlıkları 6 aylığına erteledim. Neyim var, neyim yoksa hepsini bıraktım.
Şimdi işe akşam 18 gibi gidiyorum. 03 gibi de evde oluyorum.
Hafta içinde bir hayli sıkılıyorum evde. Çünkü millet ya tatilde, ya da çalışıyor. Onlar benim gibi değil ki. Milletin işten çıktığı saatte ben işe gidiyorum. Eskiden her gün gördüğüm insanları artık nadiren görmeye başladım.
İşyerinden içeri girdiğimde sanki 10 senedir görüşmemişler gibi bir hava var.
Hafta sonları ise bayağı kıyak olacak gibi. Gündüz olan bütün angaryalardan yırtıyorum.
Sadece o geceki işlerle uğraşacağım. Bu da işin güzel yanı. Hem zaten haftanın 4 günü maç olacak.
Geri kalan 3 günü de bir şekilde atlatacağız.
Maksat deneyim kazanmak zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder