9 Mart 2009 Pazartesi

seçim sıkıyor artık




Yerel seçimler yaklaşıyor ya bütün partiler, bağımsızlar vb. ne varsa deli gibi propagandaya başladılar. Tabi asırlardır seçimlerin vazgeçilmezleri var. Mesela otobüsler...
Yapıştırıyorlar devasa sticker'ları aday adayı abilerimizin, açıyorlar seçim için seçilmiş ya da bestelenmiş şarkıları.. Bangır bangır, ağır ağır, sokak sokak gidiyorlar.. Sanıyorlar ki, kulaklarının zarlarına tecavüz eden bu müziklerden insanlar etkilenip kendilerine oy verecek.
Kardeşim bile artık Kemal Kılıçdaroğlu ile dalga geçiyor. Seçim melodisini mp3 olarak indirmiş evde beni kızdırmak için açıyor.
Ne gerek vardı be Kemal Amca böyle ergenlerin eline malzeme olmaya.
Bana sorarsanız, böyle seçmenlere arabayla, otobüsle, saçma salak şarkılarla ulaşmak yerine en çok kullanılan alanları deneseniz.
Mesela billboard'lar.. Mustafa Sarıgül, seçimlerden 2 ay önce Mecidiyeköy'deki birçok billboard'a afişlerini astırdı. Bu sadece benim gözüme çarpanlar... Diğer yerlerdekini siz düşünün.
İnterneti ve gazeteyi deneseler ya. Bu konudaki en büyük örnek Obama. Amerika'nın ilk siyahi başkanının facebook'taki inanılmaz bir fan'ı var. 72 yaşındaki John McCain bile oranın ünlülerinden. Benim bile var hem :)
Gazetelere ilan verilememsini anlamıyorum bile.. Çünkü gazeteler deli divane bir şekilde ilan arıyor. Bence bunu göz ardı etmesinler.
Bu seçim otobüslerine neden bu kadar antipatiğim diye sorarsanız, geçtiğimiz izin günümdeki kıymetli uyku saatimi piç etmişti. Artık bu demodelerden vazgeçip, apolitik gençlerin uğraşlarına uygun yerlere ilanlar verseler. Çünkü siyasi görüşten uzak olan insanların aklında kalmanın en iyi yolu bu.
Tabi bu benim düşüncem, büyük büyük ve çok büyük aday amcalarımız benden daha iyi düşünüyorlardır!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder