15 Mart 2009 Pazar

bitti

Hayatım boyunca çok sevdiğim kadını bu geceden sonra hayatımdan çıkartıyorum blog. Evet itiraf ediyorum, onu çok sevdim. Hala çok seviyorum. Birlikteyen söylemedim ona.
Çünkü o benden çok ama çok daha iyi birisiydi. Ondan çok daha basit birisi olduğum için, bunu asla anlamasın ve beni asla terketmesin diye söylemedim ona. Ona yalanlar söyledim. Kötülükler yaptım. Çok çektirdim. Kanattım. Gerçek anlamda da..
Herşeyin en iyisini hak eden bir kıza hayatının en güzel yıllarında çin işkencesi ile saldırdım. Biliyodum kaldıramayacağını. Bittiğini hissettiğim anlardan en büyük nefretimle saldırdım. Puzzle gibi.. Sayamadığım parçalara böldüm onu.
Sonra çok kötü olaylar yaşadı. Biliyomusun blog, onu bu hale getiren insanlardan birisi de benim. Sanki çok övünücelecek birşeymiş gibi..
Yazarken üşüyorum biliyomusun blog.. Belki o da sıcağın ortasında tir tir titredi. Adımı sayıklayarak ağladı.
Bende şimdi onun adını sayıklıyorum. Onun adını haykırıyorum. İçimde, kalbimde onun adını içime işliyorum.
Ama ona söz verdim. Bundan sonra ona bakmayacağıma. Onu hatırlatan herşeyi hayatımdan çıkartacağım.
Bitti blog. Bu gece hayatımın aşkı bitti. Ergenliğimin ilk adımından beri sevdiğim asla unutamayacağım dediğim kadını bu gece hayatımdan çıkartıyorum blog.
Onun bana hatırlatacağı herşeyi hayatımdan çıkartıyorum. Belki seni de çıkartıcam hayatımdan blog.
Bundan sonra en sevdiğim insanı unutmak için, onun haklı olduğunu göre göre.. İçimden onun aşkını söküp atıcam..
Söz veriyorum.
Kendine iyi bak. Dikkat et. Güçlü ol. Yıkılma.
Ve şunu asla unutma. Senin için yanımda, haatımda kocaman bir yer var.
Güle güle sevgilim, herşeyim... güle güle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder