17 Ekim 2009 Cumartesi

Hayatımda hiç bu kadar sıkılmamıştım!

Dün gece arkadaşlarımın istemesi üzerine Sakin isimli bir rock grubunun konserine gitmiştim.
Gittim ama bu grubun şarkılarını söyleyebilmeyi geçtim, Sakin isimli bir topluluğundan dahi haberim yoktu.
Neyse kalktık gittik konsere...
Anlamıyorum bu şarkıcıların kaprislerini. Bekletme ihtimallerini de göze alarak geç bir şekilde gittik Ghetto'ya. Ama bu büyük sanatçılar (!), nedense 1 saat gecikmeli olarak çıkmıştı.
Geçen yıl Kylie Minogue konserine 30 dakika gecikmeli gitmiştim, 3-4 tane şarkısını kaçırmışım çünkü Avusturalyalı yıldız tam saat 21.30'da sahneye çıkma nezaketini göstermişti.
Adı sanı duyulmamış, herhangi bir patlama yapmamış bir grubun neden bu yola gittiğini çok merak ediyorum.
Konser boyunca ayakta kurbanlık koyun gibi dikildim durdum. Neyse ki öncesinde yeteri kadar eğlendiğim için vücudum bu kadar sıkıntıyı kaldırdı da kendime zarar vermedim.
Ama bi ara sahnedekileri öldürmeyi düşünmedim değil. Bu kadar anlaşılmaz şarkı söylemeyi başarmak için ne yapıyorlarsa söylesinler, belki ben de bi bas gitarist, davulcu ve gitarist bulduktan sonra aynı şeyi yapabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder