8 Ekim 2009 Perşembe

Bu aralar bunlara kılım

Blogun okunması adına ilginç postlar girmeyi hep düşünüyorum. Ancak bu zihnimde saman alevi modunda oldukları için hep unutuyorum. Kimse kusura bakmasın.
Blog da okunmayacaksa okunmasın. Ben kendim yazıp kendim okuyorum. Ama bu demek değildir ki izleyicilerimin beni bırakmasını istiyorum. Haşa!
Şimdilik kıl kaptığım konuları yazacağım.
1- Twitterdaki ikoncanlara.
Ne halt yaparak ünlü olduklarını anlamadığım insanlar twitter a sabah uyandıklarında, günaydın twitter ailem diyerek tweetliyorlar. O tür yazıları ne zaman görsem hep Petek Dinçöz'ün, babası yaşındaki magazincilere, çekmeyin çocuklar, demesi geliyor.
Kılım size yerli yabancı ikoncanlar.
2- Gazetedeki asansör.
Ne zaman asansöre binecek olsam Z de gözüken asansör bi anda yükselmeye başlıyor. Bunun bu hafta içinde defalarca tekrarlanmasından sonra artık bana karşı yapılan bir komplo olduğunu düşünüyorum.
3- Basketbol topu.
Geçen günlerde yeğenlerin basketbol hocaları ile abimlerin maçını izlemeye gittim. Devre arasında şöyle bir oynayayım derken şekil bir hareketi yapayım derken bileğimi burktum. Davul/balon karışımı şişlikteki sağ ayağım ile 3 gündür geziyorum. Neyse şimdilik iyileştim.
4- Zuhal Topal.
Belki kendisinin hayatta açıp okumayacağı bir yerdir. Kendisini sanırım bi ömür tanımayacağım. Ama şu evlilik programlarını izlediğim kısa süreler içinde inanılmaz uyuz olmaya başladım kendisine. Geniş Aile'deki hali ile oradaki arasında dağlar kadar fark var. Dizideki inandırıcılığı gidecek.
Şimdilik bu kadar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder