26 Ekim 2009 Pazartesi

Bu aralar bunlara kılım

Yine şahsıma münasır ruhumu dinleyip post gireceğim. Ne oynanan derbi, ne dünya gelişmeleri hiç birisi umrumda değil. Hiç bir zaman olmadığı gibi yine şimdi de hiç birşeyi takmadan yoluma devam ediyorum.
Evet, şimdi bu hafta boyunca neye kıldım.

Beren Saat.
Kendisi ile ilgili ayrı bir post girecektim ama üşendim. Yok çelimsizliği, yok sevişirken kullandığı yastıklar. Geçen gün de Hürriyet'in Kelebek ekinde gördüm. Antalya Havaalanı'nda görevlilere beni tanımadınız mı, muhabbeti yapmış.
İşte şöhret böyle birşey. Taşıması cidden zor.

Fenerbahçe-Galatasaray
Her iki takımdan da nefret etmeme rağmen derbisi olunca işyerinde saatlerce kalıyorum ya kıl oluyorum. Beşiktaşlı olup da gazetede çalışıyor olmak inanın büyük eziyet.

Hülya Avşar-Burcu Esmersoy kıyaslaması.
İkisinin de güzel olduğuna inanmıyorum. Tamam belki bir dönem Hülya Avşar çok çekici olabilirdi ama Burcu Esmersoy için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. İlk oynadığı klipten tutun da NTV Spor'daki hallerinin hiç birisini beğenmiyorum. Onun için de ikisi arasında yapılan kıyaslamadan nefret ediyorum.

RIP Kanye West.
Geçen hafta twitter'da bir geyik dönüyordu ki sormayın gitsin. En sevdiğim rap şarkıcılarından birisi olan Kanye'nin öldüğü dedikoduları twiter'ın trending topics'in de gün boyunca 1. sırada kaldı. Neyse ki Kanye'nin birşeyi yoktu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder