7 Eylül 2009 Pazartesi

Gecikmiş bir açılım yazısı

Geçenlerde facebook a yazmıştım "Kürt açılımını destekliyorum" diye.
Sebebini en kısa sürede açıklayacağım demiştim. En kısa süre yaklaşık iki hafta sonrasına kısmetmiş. Neyse konunun özüne dönersek.
Geçen gün metrobüse bindim. İnanılmaz ağır bir koku. Tamam toplu taşımalarda havasızlığa alışığım ama bu kadarı da olmaz.
Deodarant denilen şeyden haberleri yok sanırım bu doğu insanının. Hiç mi göstermediler bunu sıkarsan daha az ter kokarsın diye.
O anda aklıma geldi. Madem çok istiyorlar. Gitsinler kendilerine bir ülke kursunlar ve asla sınırı geçemesinler.
Orada kalsınlar.
Belki metrobüslerimiz, minibüslerimiz, otobüslerimiz daha temiz kokar??
Denemeye değer diyorum

2 yorum:

  1. Metrobüste kokan her insanın Doğulu olduğunu nasıl anladın?

    YanıtlaSil
  2. hani derler ya yüzüne bakıp sen şuralısın buralısın diye. benimkisi de o hesap. yüzlerinden belli nereli oldukları

    YanıtlaSil