17 Nisan 2010 Cumartesi

Bn



Türkiye Futbol Federasyonu Başkanı Mahmut Özgener ile Beşiktaş Başkanı Yıldırım Demirören arasında bir "bn" tartışmasıdır sürüp gidiyor.
Bir rivayete göre "bn" mesajını atan Demirören'e, Profesyonel Disiplin Kurulu'ndan 15 günlük bir ceza geldi.
Bu sebepten dolayı İnönü'ye gitmeyen Demirören bu maçı da başka bir yerde izleyecek. Şimdi benim bu konu hakkında merak ettiğim bir şey var.
Yıldırım Başkan'ın mazereti, "Orada bn'yi ben kelimesinin kısaltması olarak kullandım. Mahmut Özgener onu küfür sandı, bana ceza verdi."
Mahmut Başkan'ın ceza verme sebebi ise, "Yıldırım Demirören, bn'yi küfür olarak kullandı. Federasyon yetkilisine küfür etti ceza verdim."
Şimdi gelelim beni gıcık eden noktaya.
Mesajı atan Yıldırım Demirören'in mesajı bir sms boyutuna yani 140 karaktere sığdırmasına gerek yok. Kendisinin kontür, mesaj kullanım aşımı, çift sms parası ödemek gibi bir çekincesi olmamalı... Kazancı, vizyonu ile 1 sms'in hesabını yapacağını sanmıyorum.
Mesaj atarken bu tür şeylere dikkat etmez herhalde Yıldırım Demirören.
Bir ikinci ihtimal daha var, mesaj atma konusunda deneyimsizlik. Ama böylesine önemli mesajlar atarken yanına bu işi becerebilecek insanlar olmalı. Yoksa sonra mazallah ilginç sonuçlar ortaya çıkabilir!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder