8 Haziran 2009 Pazartesi

Veliefendi'de güzel bir akşam

Gazeteden Timuçin abi ve Melih'le birlikte, Timuçin abi'nin gazına gelip çıktık... Atladık arabaya gittik Veliefendi Hipodromu'na..
Normalde at yarışından anlayan, oynayan bir insan değilim. Maksat eğlence olsun diye yola koyulduk. Benim amatör şöforlük deneyimimle yolda bir iki ufak tefek kaza heyecanı yaşamadık değil.
Kısa bir süre içinde ulaştık at yarışı mabedine. Önce kendimize oturacak bir yer bulduk..

Daha sonra hangi koşuda ne oynayacağımızı konuşmaya başladık. Timuçin abi bu konuda bilgili olduğu için yol gösterinimiz oydu. Kılavuzu karga olanın deyimini yaşamadık bu sefer ama olsun :)
Önce gittik Melih'le birlikte Timuçin abi'den aldığımız tüyolarla derme çatma bir kupon yaptık.
Ben daha ilk ayaktan yattım ama olsun. Geri kalanlarda gayet başarılıydım. Bunca senelik at yarışı tahmincilerine taş çıkartır bir performans sergiledim. 6'da 4 yaparak yılın çaylağı ödülüne layık gösterebilirim kendimi.
Melih ve Timuçin abi gayet başarılı oldular ve günü kazançla kapattılar. Ben de son koşuda ilginç bir oyun sistemi deneyerek kazanmasını bildim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder