7 Haziran 2009 Pazar

Tarkan'ı özledim...



Antalya'da düzenlenen Dünya Okçuluk Şampiyonası'na denk geldim TRT-3'te.. Bakıyorum hep çekik gözlüler.. Uzakdoğu'nun bitirimleri oklarını konuşturuyor maşallah. Bir tane normal gözlü insan görmedim. Nedir bu G.Kore, Çin hegamonyası.
İnsan daha düzgün kendisine benzer insanları arıyor.. Yalnız olimpiyatlara damgasını vuran bu ufak-tefek, çekik gözlü insanlar bildiğin karavana atıyorlar.. 1982'den beri zirveyi kimseye kaptırmayan ufaklıkların attıklarını yaklaşık 1 saat izledim.
Ancak bir tanesi bile tam göbekten vuramadı. Bunca sene antrenman yap bir kere bile 12'den vurama..
Bu düşüncelerin esiri olmuşken aklıma Kartal Tibet'inn canlandırdığı Tarkan karakteri geldi. Maşallah kurtlarca büyütülen Tarkan, hiç zorlanmadan hedef tahtasını tam ortasından vuran okları 5 günlük mesafeden vururdu.
Özledik be seni Tarkan..
Ha bu arada bayadır da TV'de filmlerini göremiyoruz... Bi şölen çektirseler ya şöle.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder