28 Ocak 2011 Cuma

Barış sağlandı!





The Game'i beni tanıyan herkes ne kadar çok sevdiğimi bilir. Kendisini izleyebilmek için gecenin kör bi saatinde evden çeşitli hastalıklarıma rağmen konsere gitmiştim...
Jayceon Taylor isimli bu Westcoast'un yağız delikanlısı geçtiğimiz günlerde bir mixtape yayınladı.
Son albümü R.E.D'in çalışmaları devam ederken, ortamı ısındırmak için piyasaya 2 tane mixtape albüm yollamıştı.
Dj Skee imzalı bu mixtape'lerden ilki Brake Lights'tı. İkincisi de geçen gün çıktı; Purp&Patron.
İlkinde Street Riders, Pushin, Trading Places, M.I.A gibi çok iyi şarkılar da bulunuyordu. NaS, Akon, Snoop Dogg, T.I gibi dev isimler de cabası...
İkincisinde ise, tam bir yıldızlar geçidi var. Pharrell, Snoop Dogg, Wiz Khalifa, Rick Ross (Senin kedi canını ben), T-Pain (Senin sesini ben) gibi birçok isim The Game'in mixtape'inde yer alan isimler.
Yalnız benim dikkatimi çeken başka bir şey var... The Game'in bu mixtape'i ile Dr Dre ile barışın kesin kez sağlandığı ortaya çıktı.
Dr Dre'nin 10 yıllık albüm özlemini dindirip, Detox ile geri dönerken, yanına bu sefer affettiği oğlu The Game'i de aldı.
Kush'un orijinal remix'inde söyleyen The Game'in Purp&Patron isimli mixtape'inde de birkaç şarkının prodüktörlüğünü yaptı.
Bu hamlelere bakarsak, The Game sahalara çok daha kuvvetli dönüyor. R.E.D'i büyük bir merakla beklemeye devam ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder